site_title
panel_icon  panel_icon  panel_icon  panel_icon  panel_icon  panel_icon  panel_icon
STRONA GŁÓWNA separator INFORMACJE separator aktualności
strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 archiwum
21
05-2018
ZEBRANIA Z RODZICAMI
PATRYCJA PTAK-ŻOŁNA
Serdecznie zapraszamy wszystkich rodziców na spotkania
 z wychowawcami w dniach 29 - 30.05.2018r. na godzinę 16:00.

Harmonogram zebrań zamieszczony poniżej.

HARMONOGRAM 29.05.2018

HARMONOGRAM 30.05.2018
21
05-2018
OFERTA PRACY
ELŻBIETA WOJNOWICZ
Praca na terenie BROWARU CARLBERG w Brzesku Browar poszukuje:
- operatora wózka widłowego
- pomocnika operatora wózka widłowego

Kontakt: Ilona Stachowicz, tel. 531 654 100, email. i.stachowicz@fast-serwise.com.pl
21
05-2018
OFERTA PRACY
ELŻBIETA WOJNOWICZ
WAWEL S.A. zakład produkcyjny poszukuje do pracy mechatroników, mechaników, elektryków. Chętnych prośmy o kontakt bezpośrednio z firmą ul. Wawelska 6, 32-410 Dobczyce, tel. 12 252 71 01 lub Siedzibą Wawel SA, ul. Władysława Warneńczyka 14
30-520 Kraków, tel. (+48) 12 252 71 00, kontakt@wawel.com.pl , lub z doradcą zawodowym Zespołu Szkół Ponadginmazjalnych nr 2 w Brzesku tel. 14 66316 03, 1466 326 39

Zakład zatrudni też pełnoletnich uczniów na okres wakacji (gwarantowany dojazd w przypadku grupy 15 osobowej).
20
05-2018
WYNIKI KONKURSU PLASTYCZNEGO - WE MNIE JEST PŁOMIEŃ, KTÓRY MYŚLI
MARZENA LECHOWICZ-LIRO
W dniu 18 maja br. jury dokonało oceny prac, które wpłynęły na Konkurs na interpretację plastyczną utworu Zbigniewa Herberta.

Najliczniejszą grupę uczestników stanowili uczniowie z klas 1 TBG i 1 TI, którzy przygotowali zarówno prace w formie rysunków, jak i grafiki komputerowej. Jury w składzie: Pani Anna Zięba, Pan Dariusz Chrzan i Pani Marzena Lechowicz-Liro doceniło przede wszystkim umiejętność ukazania języka poezji Zbigniewa Herberta za pomocą obrazu, oryginalność i samodzielność wykonania. Zwycięzcami konkursu zostali:

Karolina Rabjasz z kl. 1 TBG za interpretację utworu „Krasnoludki” – I miejsce
Jan Zięba z kl. 1 TBG za interpretację wiersza „Kamyk” – II miejsce
Krzysztof Malinowski za graficzną interpretację utworu „Niedźwiedzie”.

Wszystkim uczestnikom bardzo dziękujemy za przygotowanie prac plastycznych, a laureatom serdecznie gratulujemy i zapraszamy po odbiór nagród 30 maja br. o godz. 10.00 do szkolnej świetlicy.

Wystawę pokonkursową będzie można obejrzeć w czasie obchodów Roku Zbigniewa Herberta na Zielonce.
  
19
05-2018
WEBQUEST NA HISTORII W KL. 2TME
ANNA SKOCZEK
Inspiracją do wykorzystania metody WebQuest jest realizacja projektu unijnego „Zintegrowane nauczanie języka i przedmiotu (CLIL) – nową szansą na rozwój szkoły” na lekcji historii w kl. 2TMe. WebQuest, będąc odmianą projektu edukacyjnego, który wykorzystuje technologię informacyjno-komunikacyjną do opracowania zagadnienia, daje możliwość wyszukiwania, porządkowania i selekcji informacji, a przez to uczy krytycznego myślenia i rozwiązywania problemów w sposób twórczy. Uczniowie klasy 2TMe: Marcin Hołysz, Adrian Ferenc, Krystian Mrozowski sami wyszli z inicjatywą i zaproponowali samodzielne opracowanie zagadnienia. Wybrali, wynikający z programu nauczania, temat „Powstanie warszawskie”, a następnie w szkolnym radiowęźle nagrali film, który zaprezentowali na lekcji historii.
Powstanie warszawskie - WebQuest.

WSTĘP 
Powstanie warszawskie jest zagadnieniem, którego poznanie wynika z realizacji podstawy programowej dla liceów i techników zakres podstawowy. Waszym zadaniem będzie scharakteryzowanie sytuacji na froncie II wojny światowej, przyczyn i przebiegu powstania, jego konsekwencji i oceny historycznej.

ZADANIE
Waszym zadaniem jest zebranie podstawowych informacji na temat „Planu Burza” i jego realizacji, wyłączenie z tego planu Warszawy, określenie szans powstańców i realnego ryzyka. Szukajcie informacji w podręczniku „Poznać przeszłość. Wiek XX, s. 200-205, Internecie, sięgajcie po albumy, filmy, nagrania muzyczne. Zdobytą wiedzą podzielicie się z klasą.

PROCES
Przystępując do realizacji rozdzielcie zadania na 3 osoby. Niech każda opracuje 1-2 z podanych zagadnień. Poszukajcie informacji. Pomocne będą wam strony internetowe, których adresy należy wskazać pod hasłem. Po zebraniu potrzebnych do prezentacji wiadomości i przygotowaniu materiału pomocniczego (np. nagrań, slajdów) podzielcie się materiałem i referujcie wszyscy kolejno swoje części. Następnie przygotujcie się do rozmowy z pozostałymi uczniami klasy i nauczycielem. Będzie ona dotyczyć zagadnień poruszanych przez was w prezentacji. Postarajcie się dowieść, że zdobyliście solidną i pogłębioną wiedzę z zakresu wybranego przez siebie zagadnienia dotyczącego epoki.

Wykorzystane źródła: KONKLUZJA
Praca pozwoli samodzielnie zgromadzić materiały, uczy wyszukiwania i selekcji materiałów, przygotowuje do samodzielnego zdobywania wiedzy. Nagranie filmu w szkolnym studiu pozwoliło zaprezentować umiejętności, związane z kierunkiem kształcenia i ujawniło pasje uczniów klasy 2TMe. Cieszy ta inicjatywa, zachęcamy innych do naśladowania. Lekcja odbyła się jakiś czas temu, materiały prezentujemy teraz, gdyż film dotyczy powstania warszawskiego, którego kolejną rocznicę będziemy obchodzić w środku wakacji. Może wówczas, ktoś odwiedzi szkolną stronę internetową i przypomni sobie wydarzenia z 1 sierpnia 1944 roku i 63 kolejnych dni.